pompy abs, abs pump

wiercenie studni

okres

Każdy z nas walczy z problemami. Razem zawsze łatwiej je pokonać.
u.ef.o
-#
-#
Posty: 32
Rejestracja: 2008-12-27, 11:26
Lokalizacja: z Domu xDD

okres

Post autor: u.ef.o »

Mam 15 lat i mam okres od szóstej klasy szkoły podstawowe. Zwykle okres miewam dość regularnie co ok.45 dni. Jednak ostatni okres miałam 16 listopada! Nie uprawiałam seksu więc nie ma możliwości żebym była w ciąży. Czy powinnam zgłosić się do lekarza? Powinnam się niepokoić?
Awatar użytkownika
Icannotfly.
-#
-#
Posty: 1022
Rejestracja: 2010-05-16, 18:25
Lokalizacja: Stamtąd.

Post autor: Icannotfly. »

u.ef.o pisze:Zwykle okres miewam dość regularnie co ok.45 dni.
Jakoś mnie to dziwi. Strasznie długo trwa Twój cykl. Nie znam się na tym, ale możliwe, że to też powinnaś sprawdzić dla pewności. Nie wiem, możliwe, że to normalne.

Co do nieregularnych miesiączek, to masz dopiero 15 lat i wszystko jeszcze się reguluje. Mnie samą okres na początku zaskakiwał, raz był, potem miesiąc/dwa go nie było. Nawet niedawno tak miałam, że miesiąc okres mi się spóźniał, a mam już prawie 18 lat. Moja mama jak była u ginekologa na wizycie kontrolnej, to opowiedziała mu o mojej przypadłości, powiedział, że to wszystko normalne i póki co nie ma się o co martwić. Jednak jeśli chcesz mieć pewność lub jeśli okres będzie się spóźniał kolejne miesiące, to możesz pójść do specjalisty.
Awatar użytkownika
Psychodela
-#
-#
Posty: 26
Rejestracja: 2011-01-09, 16:42

Post autor: Psychodela »

To jest normalne w Twoim wieku. Może to być spowodowane także stresem..
Awatar użytkownika
Wicia
-#
-#
Posty: 140
Rejestracja: 2010-10-26, 19:23
Lokalizacja: Polska

Post autor: Wicia »

Ja tez czasami tak mam. Jednak mimo wszystko radzę pójść do lekarza, bo nigdy nic nie wiadomo.
Mariette
-#
-#
Posty: 1096
Rejestracja: 2009-06-06, 19:38

Re: okres

Post autor: Mariette »

u.ef.o pisze:ostatni okres miałam 16 listopada!